سعودی عرب میں سرمایہ کاری کرنےکے خواہشمند افراد کیلئے بڑی خبر

14
سعودی حکومت کی جانب سے اس سال پریمیم ریزیڈنسی ویزا کے اختیارات میں اضافے سے مملکت کی مارکیٹ امیر تارکین وطن اور سرمایہ کاروں کے لیے بہتر آپشن پیش کرسکتی ہے۔

غیر ملکی میڈیا کے مطابق، یہ اقدام غیر ملکیوں کے لیے رہائش اور جائیداد کی ملکیت کے لیے مملکت کے نقطہ نظر میں ایک اہم تبدیلی ہے۔

پریمیم ویزا ریزیڈنسی آپشن، جو 2019 میں شروع کیا گیا، کا مقصد اہل غیر ملکیوں کو مملکت میں رہنے کی اجازت دینا اور اس طرح کے فوائد جیسے کہ غیر ملکی اور زیر کفالت افراد کو فیس کی ادائیگی سے استثنیٰ، ویزا فری بین الاقوامی سفر، اور جائیداد کی ملکیت اور کاروبار چلانے کا حق۔ اسپانسر کی ضرورت کے بغیر۔

رپورٹ میں بتا یا گیا ہے کہ سعودی عرب کا پریمیم ریزیڈنسی ویزا آپشن ڈویلپرز کو مزید پریمیم رہائشی پروجیکٹس شامل کرکے اپنے پورٹ فولیوز کو بڑھانے پر بھی مجبور کرے گا، اس طرح ریاض، جدہ اور دمام سمیت مملکت کے بڑے شہروں کے شہری منظر نامے کو تبدیل کیا جائے گا۔

رپورٹ کے مطابق سعودی عرب میں برانڈڈ رہائش گاہوں کی مانگ مملکت میں رئیل اسٹیٹ سیکٹر کی ترقی کو آگے بڑھا رہی ہے۔

رپورٹ میں انکشاف کیا گیا ہے کہ سعودی عرب ان رہائشی پیشکشوں میں نمایاں سرمایہ کاری کا مشاہدہ کر رہا ہے، اور مزید کہا کہ مملکت عالمی سطح پر سب سے دلچسپ نئی منڈیوں میں سے ایک ہے۔

تبصرے بند ہیں.