پاکستان ٹیم میں میں بڑی سطع پر تبدیلی

140
پاکستان ٹیم میں اہم تبدیلی
کراچی کنگز کے اسٹار پلیئر عرفان خان نیازی نیوزی لینڈ کے خلاف ٹی ٹوئنٹی سیریز کے لیے پہلی بار پاکستانی ٹیم میں منتخب ہونے میں کامیاب ہوگئے۔

پی ایس ایل کی معرف فرنچائز کراچی کنگز نے عرفان نیازی کے قومی ٹیم میں جگہ بنانے پر خوشی کا اظہار کیا ہے۔ فرنچائز نے جاری بیان میں خوشی کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ ہمارے ابھرتے ہوئے ٹیلنٹ، محمد عرفان خان کو پاکستان مینز کرکٹ ٹیم کے لیے منتخب کر لیا گیا ہے۔

پاکستان سپر لیگ میں عرفان نے اپنی غیرمعمولی کارکردگی سے سب کی توجہ اپنی جانب مبذول کروائی تھی جبکہ انھیں ٹورنامنٹ کا بہترین فیلڈر بھی قرار دیا گیا تھا، شاندار پرفارمنس کے بعد انھیں قومی اسکواڈ میں منتخب کرلیا گیا ہے۔

اپنی قومی ٹیم میں سلیکشن پر خوشی سے مغلوب عرفان خان نے کہا کہ لگن اور محنت کے باعث پاکستان ٹیم میں شامل ہونے میں کامیاب ہوا۔ اب میری توجہ اس موقع سے فائدہ اٹھانے اور ٹیم میں اپنی پوزیشن کو مستحکم کرنے پر ہے۔

انھوں نے کہا کہ میں اپنی کارکردگی کو برقرار رکھنے رکھنے اور کپتان اور سلیکٹرز کے اعتماد پر پورا اترنے کے لیے پُرعزم ہوں۔

بیٹنگ کوچ محمد یوسف نے بھی عرفان خان کو دلی مبارکباد پیش کرتے ہوئے ان کی تواتر کے ساتھ کارکردگی اور پاکستان کے لیے اہم کھلاڑی بننے کی صلاحیت کو سراہا ہے۔

عرفان خان کے علاوہ اسپنر ابرار احمد، آل راؤنڈر عماد وسیم اور فاسٹ بولر محمد عامر کو بھی نیوزی لینڈ کے خلات ہوم ٹی ٹوئنٹی سیریز کے لیے 17 رکنی اسکواڈ کا حصہ بنایا گیا ہے۔

کراچی کنگز کی جانب سے نیوزی لینڈ کے خلاف ٹی ٹوئنٹی سیریز کے لیے عرفان خان نیازی اور پاکستان کے پورے اسکواڈ کے لیے نیک خواہشات کا اظہار کیا گیا ہے۔

 

تبصرے بند ہیں.